Statistinių ataskaitų pildymas internete

Statistines ataskaitas galima pildyti internete (angl. online) prisijungus prie e. Statistikos.

Pastaba: ne visas statistines ataskaitas galima pildyti internetu. Patikrinti, ar ataskaita pildoma internetu, galima čia (jei stulpelio „Pildoma online" reikšmė „Ne" – ataskaitos pildyti internete negalėsite).

Norint pildyti ataskaitas internete, jums reikalingi:

  • kompiuteris, kuriame yra interneto ryšys;
  • šiuolaikiška interneto naršyklė, pvz., Chrome Chrome, FireFox FireFox, Internet explorer Internet Explorer;
  • e. Statistikos paskyra, kad prisijungti prie e. Statistikos (jei neturite e. Statistikos paskyros, skaitykite skiltį "Norintiems pradėti").

Ataskaitų pildymo internete privalumai:

  • nereikia rūpintis dėl ABBYY eFormFiller programos diegimo Jūsų kompiuteryje ar jos versijų atnaujinimo, nes pildant ataskaitas internete ši programa Jums nereikalinga;
  • pradėjus pildyti ataskaitą viename kompiuteryje, jos pildymą galėsite užbaigti kitame kompiuteryje, kuriame yra interneto ryšys;
  • sugedus Jūsų kompiuteriui, pradėtos pildyti ir anksčiau užpildytos ataskaitos nedings, nes jos saugomos mūsų serveryje;
  • kai kurios ataskaitos formuojamos iš dalies užpildytos, todėl sugaišite mažiau laiko pildydami ataskaitas;
  • automatiškai pateikiamas naujausias galiojantis pildomos statistinės ataskaitos šablonas;
  • naują ataskaitą galite pildyti ankstesnės ataskaitos pagrindu, šitaip sutaupydami laiko, jei duomenys ataskaitose kartojasi.

Kaip pradėti pildyti ataskaita internete?

Norint užpildyti statistinę ataskaitą internete, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Naudodami savo paskyros duomenis, prisijunkite prie e. Statistikos. Jei paskyros neturite, užsiregistruokite;
  2. Prisijungę prie e. Statistikos, pasirinkite ataskaitą, kuria norite pildyti ir spauskite mygtuką „Pildyti portale". Pastaba: paspaudus mygtuką „Pildyti portale" arba „Atverti" ataskaita atidaroma naujame naršyklės lange, bet naršyklės pagal nutylėjimą tokį langą užblokuoja. Norint pildyti ataskaitą jums reikia išjungti iškylančiųjų langų blokavimą, kaip tai padaryti paaiškinta žemiau;
  3. Užpildykite pasirinktą ataskaitą. Norėdami patikrinti ar ataskaitoje nėra klaidų, spauskite mygtuką „Tikrinti" arba „Išsaugoti". Jei pildomą ataskaitą norite užbaigti pildyti vėliau, išsaugokite jau įvestus duomenis paspausdami mygtuką „Išsaugoti". Išsaugotas ataskaitas vėliau galima taisyti ir tęsti jų pildymą. Jei persigalvojote ir pradėta pildyti ataskaita jums nereikalinga, ją galite ištrinti paspaudę mygtuką „Šalinti";
  4. Norėdami užpildytą ataskaitą pateikti Lietuvos statistikos departamentui, spauskite mygtuką „Pateikti". Pastaba: pateiktos ataskaitos duomenis redaguoti neleidžiama. Jei pateikiant ataskaitą suklydote, galite užpildyti naują ataskaitos versiją ir ataskaitą pateikti dar kartą.

Kodėl ataskaita neatsidaro?

Kadangi e. statistikoje ataskaitos pildymui ar peržiūrai atidaromas iškylantysis langas, o naršyklės pagal nutylėjimą iškylančiuosius langus užblokuoja, todėl paspaudus mygtuką "Pildyti portale" ar "Atverti" ataskaita neatsidaro. Tam, kad ataskaitos atsidarinėtų, jums reikia išjungti iškylančiųjų langų blokavimą.

Kaip sužinoti, ar naršyklė blokuoja iškylančiuosius langus?

Kai naršyklė užblokuoja iškylantįjį langą, vartotojui parodomas pranešimas. Pranešimas ir jo pateikimo būdas skiriasi priklausomai nuo naudojamos naršyklės ir kalbos. Žemiau pateikti populiariausių naršyklių pranešimų, kad buvo užblokuotas iškylantis langas, pavyzdžiai.

NaršyklėPranešimo pavyzdys lietuvių ir anglų kalbomis

Chrome

Chrome

Pranešimas apie užblokuotą langą Chrome naršyklėje parodomas viršutiniame dešiniajame lango kampe, adreso juostoje, o po kelių sekundžių jis dingsta ir lieka tik piktogramą .

 

Firefox

Pranešimas apie užblokuotą langą Firefox naršyklėje parodomas lango viršuje geltonos spalvos juostoje, taip pat adreso juostoje rodoma piktograma .

 

Interner Explorer

Pranešimas apie užblokuotą langą Internet Explorer naršyklėje parodomas lango apačioje baltos spalvos juostoje.

 

Kaip išjungti iškylančiųjų langų blokavimą?

Jei bandant atverti ataskaitą peržiūrai ar pildymui jūsų naršyklė užblokavo iškylantįjį langą, jus galite išjungti iškylančiųjų langų blokavimą atlikus veiksmus aprašytus žemiau.

Jei naudojate  Chrome naršyklę:

  1. Paspauskite užblokuoto lango piktogramą , kaip parodyta paveikslėlyje žemiau;
  2. Atsidariusiame meniu pasirinkite nuostatą „Visada leisti rodyti iššokančiuosius langus iš..." (angl. „Always allow pop-ups from...");
  3. Spauskite mygtuką „Viskas" (angl. „Done") ir bandykite atverti ataskaitą iš naujo.

 

Jei naudojate  Firefox naršyklę:

  1. Paspauskite užblokuoto lango piktogramą , arba mygtuką „Nuostatos" (angl. „Options"), kaip parodyta paveikslėlyje;
  2. Atsidariusiame meniu pasirinkite nuostatą „Leisti iškylančiuosius langus iš..." (angl. „Allow pop-ups for...") ir bandykite atverti ataskaitą iš naujo.

 

Jei naudojate  Internet Explorer naršyklę:

  1. Paspauskite mygtuką „Šios svetainės parinktys" (angl. „Options for this site"), kaip parodyta paveikslėlyje;
  2. Atsidariusiame meniu pasirinkite nuostatą „Visada leisti" (angl. „Always allow") ir bandykite atverti ataskaitą iš naujo.