Iškylančiųjų langų blokavimo išjungimo instrukcija

Kadangi e. Statistikoje ataskaitos pildymui ar peržiūrai atidaromas iškylantysis langas, o naršyklės pagal nutylėjimą iškylančiuosius langus užblokuoja, todėl paspaudus mygtuką "Pildyti portale" ar "Atverti" ataskaita neatsidaro. Tam, kad ataskaitos atsidarinėtų, jums reikia išjungti iškylančiųjų langų blokavimą.

Žemiau pateikiama detali instrukcija kaip išjungti iškylančiųjų langų blokavimą.

1. Prisijunkite prie e. Statistikos;

2. Pasirinkite ataskaitą, kuria norite pildyti ar peržiūrėti;

3. Spauskite mygtuką "Pildyti portale" ar "Atverti";

 

4. Jei ataskaita atsidarė naujame lange, viskas gerai, toliau jums nieko daryti nereikia.

5. Jei ataskaita neatsidarė, naršyklė greičiausiai užblokavo iškylantįjį langą. Kai naršyklė užblokuoja iškylantįjį langą, vartotojui parodomas pranešimas. Pranešimas ir jo pateikimo būdas skiriasi priklausomai nuo naudojamos naršyklės ir kalbos. Žemiau pateikti populiariausių naršyklių pranešimų, kad buvo užblokuotas iškylantis langas, pavyzdžiai.

NaršyklėPranešimo pavyzdys lietuvių ir anglų kalbomis

Chrome

Chrome

Pranešimas apie užblokuotą langą Chrome naršyklėje parodomas viršutiniame dešiniajame lango kampe, adreso juostoje, o po kelių sekundžių jis dingsta ir lieka tik piktogramą .

 

Firefox

Pranešimas apie užblokuotą langą Firefox naršyklėje parodomas lango viršuje geltonos spalvos juostoje, taip pat adreso juostoje rodoma piktograma .

 

Interner Explorer

Pranešimas apie užblokuotą langą Internet Explorer naršyklėje parodomas lango apačioje baltos spalvos juostoje.

 

 

6. Kad išjungtumėt iškylančiųjų langų blokavima atlikite žemiau nurodytus veiksmus, priklausomai nuo naudojamos naršyklės.

Jei naudojate Chrome naršyklę:

  1. Paspauskite užblokuoto lango piktogramą , kaip parodyta paveikslėlyje žemiau;
  2. Atsidariusiame meniu pasirinkite nuostatą „Visada leisti rodyti iššokančiuosius langus iš..." (angl. „Always allow pop-ups from...");
  3. Spauskite mygtuką „Viskas" (angl. „Done") ir bandykite atverti ataskaitą iš naujo.

 

Jei naudojate Firefox naršyklę:

  1. Paspauskite užblokuoto lango piktogramą , arba mygtuką „Nuostatos" (angl. „Options"), kaip parodyta paveikslėlyje;
  2. Atsidariusiame meniu pasirinkite nuostatą „Leisti iškylančiuosius langus iš..." (angl. „Allow pop-ups for...") ir bandykite atverti ataskaitą iš naujo.

 

Jei naudojate Internet Explorer naršyklę:

  1. Paspauskite mygtuką „Šios svetainės parinktys" (angl. „Options for this site"), kaip parodyta paveikslėlyje;
  2. Atsidariusiame meniu pasirinkite nuostatą „Visada leisti" (angl. „Always allow") ir bandykite atverti ataskaitą iš naujo.

 

7. Atlikus nurodytus veiksmus, vėl spauskite mygtuką "Pildyti portale" ar "Atverti". Jei viską atlikote teisingai, ataskaita turėtų atsidaryti naujame lange.